Следвай ни в:

София Мел – дигитална агенция

Case Study

Компанията

ГудМилс България ЕООД е една от най-големите и модерни мелници на Балканския полуостров. Мелницата започва да функционира през 1986 година. Мелницата е разположена на площ от 50 000 кв. м., само на 2 км. от центъра на София. София Мел е лидер в сегмента на брашната с над 50% пазарен дял в България.

Предизвикателството

През 2014 година, ГудМилс България ЕООД покани за участие в конкурс ОРМ.БГ ЕООД за изграждане на новия бранд сайт на марката “София Мел”. Пред нас бе предизвикателството да изработим идейно предложение, разпределение на бюджета и детайлен план за изработка на уеб сайта. ОРМ.БГ ЕООД спечели конкурса за изработка и поддръжка на бранд сайта www.sofiamel.bg, като през 2015 спечелихме и конкурса за цялостно дигитално обслужване на София Мел. ОРМ.БГ ЕООД е дигитална агенция на бранд София Мел и основен дигитален партьор на компанията ГудМилс България ЕООД.

Решението

ОРМ.БГ ЕООД, предлагайки най-добрата стратегия с правилтени комуникационни подходи, които са в пълна синергия с политиката на бранда, е дигитална агенция на София Мел за 2015, 2016 и 2017 година.

Освен поддръжка с изцяло собствено съдържание на официалната Facebook страница на София Мел – https://www.facebook.com/sofiamel.bg, екипът на ОРМ.БГ ЕООД създава и поддържа бранд сайта на брашна София Мел – www.sofiamel.bg, така и на професионалната линия брашна – hwww.goodmillsprofessional.bg.

През периода на обслужване на бранда в дигиталното пространство, освен поддържане на Facebook страница, сме осъществявали 3 национални консуматорски промоции, над 10 игри насочени към потребителите, създаване на уеб сайт София Мел Академия (www.sofiamel.bg/academy), аниминирани изображения, както и продуктова фотография.

Постижения

Продължаваме да правим за “София Мел”:

  • цялостно дигитално обслужване на всички активности, свързани с Интернет присъствието на бранда, за трета поредна година;
  • създаване на авторско съдържание, криейтив, текстове и изображения за Facebook страницата на марката;
  • организиране и управление на национални промоции за потребители на София Мел;
  • поддържане на мин. 25% engagement rate и под 24 часа време за отговор на потребителски съобщения.

Снимки към проекта

Информация за проекта

фена

национални кампании

уеб сайта