032 307400 info@orm.bg
Следвай ни в:

Народен – дигитална агенция

Case Study

Компанията

Марката “Народен” е създадена през 2005 г., като е част от холдинг “БЕЛЛА България” – една от най-големите компании в страната от сектор “Хранителна индустрия”. С разнообразието на продукти под марка „Народен” и постоянно качество и оптимална цена, брандът лесно и бързо печели потребителите. Продуктите под марката „Народен” са предназначени за масовия потребител, те са подходящи „за делник и празник“.

Предизвикателството

В началото на 2015 година, БЕЛЛА България и в частност екипът от бранд “Народен”, кани ОРМ.БГ ЕООД на конкурс за дигитално обслужване на марката. Конкурсът е структуриран на база идейни предложения, разпределение на бюджет, креативност и иновативност. Нашият екип участваше в конкурса, заедно с още 4 топ дигитални агенции в страната и го спечели.

Решението

ОРМ.БГ ЕООД предложи най-ефективното и креативно предложение, с което спечели обслужването на бранд “Народен” през 2015, 2016 и продължаваме да бъдем дигитална агенция на “Народен” за 2017 година.

Ние се грижим изцяло за поддръжане на официалната Facebook страница на марката – https://www.facebook.com/naroden.bg, която надхвърля малко над 24 000 фена.

Съдържанието на което разчитаме за взаимодействия с бранда е изцяло авторско и локално създадено – изображения, текстове и крейтив се създава от екипа на ОРМ.БГ.

През периода на обслужване на бранда в дигиталното пространство, освен поддържане на Facebook страница, сме осъществявали национална консуматорска промоция (повече за кампанията), създаване на видео рецепти (повече за 10-те подготвени рецепти) и аниминирани изображения, както и продуктова фотография.

Постижения

Продължаваме да правим за бранд “Народен”:

  • трета последователна година сме дигитална агенция на бранд “Народен”;
  • изцяло авторско съдържание и материали за поддържане на Facebook страницата на марката;
  • организиране и създаване на цялостно дигитално представяне/стратегия на “Народен”;
  • поддържане на мин. 15% engagement rate и 12 часа време за отговор на потребителски съобщения;

Снимки към проекта

Информация за проекта

фена

национална кампания

engagement rate