Следвай ни в:

MyLafka.bg – бранд кампания

Case Study

Компанията

LAFKA е лидер и най-голямата верига киоски в страната. Общият брой обекти LAFKA е над 1000, като присъстват в почти всички областни и общински центрова в страната. В обектите на LAFKA може да намерите различни продукти и услуги – от ваучери за мобилни оператори, през билети за националната лотария, до сладки и солени храни, и се стигне до различни печатни издания.
LAFKA – навсякъде, когато ти потрябва.

Предизвикателството

Екипът на ОРМ.БГ работи с Табак Маркет (собственик на бранд LAFKA) от 3-4 години, като този път компанията се обърна към нас с молба да измислим сценарии и да осъществим brand awareness кампания, която да не е обвързана с покупка. Клиентът ни даде общ бюджет, който трябваше да разпределим за идея и създаване на промоцията, уеб сайт към нея, награди и част от рекламната кампания във Facebook. Първоначалното задание бе кампанията да се проведе изцяло в социалната мрежа Facebook.

Решението

Екипът ни от дигитален маркетинг и copywriting се зае с отговорната задача да създаде 3 идеи за бизнес сценарии и логика на промоцията, която не трябваше да бъде отвързана с покупка. Освен това, тя трябваше да бъде по някакъв начин свързана със самите обекти LAFKA, за да може да се създаде по-здраво и стабилно взаимоотношение бранд-клиент.

След изготвени предложения, Табак Маркет се спряха на следното:
– създадохме уеб сайт www.mylafka.bg и сценарии, при които потребителите всяка седмица (в продължение на 6 седмици) трябваше да изпълняват различни задачи. Те бяха свързани с прикачване на снимки от различни обекти, сектор с печатни издания и промоции, до споделяне на снимки с любимите места за релакс и почивка в града;
– уеб сайтът бе нужен, за да може да се обхванат потребителите с мобилен трафик и устройства, защото по подразбиране Facebook не може да показва приложения от бранд страниците на потребителите си;
– уеб сайтът бе изцяло в responsive дизайн, с максимално потребителско усещане и участие от различни потребителски устройства (десктоп компютър, таблет и телефон);
– за пръв път компания в България раздава като награди DJI дрон, промотиран 2 седмици преди старта на кампанията и иновативна 360 градусова камера за снимки и видео;
– създаване на рекламна кампания в социалната мрежа Facebook, както и създаване на TVC продукция, изцяло базирана на уеб дизайна на сайта.

Постижения

Промоцията бе с продължителност 6 седмици и след нейният край, можем гордо да заявим, че:

  • екипът на ОРМ.БГ създаде изцяло промоцията – идея, крейтив, ключова визия, дизайн и уеб сайт, рекламни послания и промотиране;
  • промо сайта бе разположен на Cloud инфраструктурата на www.sociable.bg;
  • засилихме обвързаността на потребителите с бранда;
  • създадохме по-добър имидж и създадохме чувството на лоялност у потребителите към LAFKA;
  • постигнахме близо 40% мобилен трафик от общия брой посещения на промоцията.

Снимки към проекта

Информация за проекта

Още снимки

> участника

снимки

уникални посещения

% мобилни устройства