Следвай ни в:

Moment България

Case Study

Компанията

Продуктите под марка Moment са идеалното решение за всички стандартни и нестандартни залепвания и ремонтни дейности, като предлагат много силно, бързо и надеждно лепене на огромно разнообразие от материали. Те са една от най-бързоразвиващите се категории в портфолиото на фирмата. Марката Moment, собственост на Хенкел, предлага широка гама лепила с разнообразно приложение.

Предизвикателството

В края на 2015 година, Хенкел България поканва екипа на ОРМ.БГ ЕООД на конкурс за управление на Facebook страницата на Момент (www.facebook.com/pg/moment.bg),
защото компанията не е доволна от агенцията, която обслужва марката. ОРМ.БГ ЕООД печели конкурса, сред общо 3 поканени агенции за участие.

Решението

За поддръжката на Facebook страницата предложихме креативен и модерен подход, който да ангажира потребителите и феновете на страната. До онзи момент, активността е сведена до минимум, а ангажираността на потребителите със съдържанието на страницата е сведено до 1%.

С изцяло авторско съдържание и бюджет за промотиране на публикациите, екипът ни за по-малко от 4 месеца успява да повиши engagement rate на страница на над 23%, както и да “събуди” феновете на страницата. За последните 2 години, като основна агенция на марка “Момент”, екипът ни е създал над 500 публикации и е допринесъл за 20+% engagement rate. Също така времето за отговор на потребителски съобщения е намален до няколко часа.

Постижения

За Момент в България:

  • ние сме дигитална агенция за 2016 и 2017 година;
  • създаваме съдържание и управляваме официалната Facebook страницата на марката;
  • организираме и провеждаме игри за потребители и фенове на страницата;
  • поддържаме средно 20% engagement rate и SLA ни задължава да отговаряме до няколко часа на потребителски съобщения.

Снимки към проекта

Информация за проекта

facebook страница

фена

engagement rate