Следвай ни в:

Loctite България

Case Study

Компанията

Широката и модерна гама от продукти на Loctite вече повече от 50 години предлага на своите клиенти, в над 80 страни по целия свят, бързина, здравина, устойчивост и лесна употреба. След прекрачването на новото хилядолетие продуктите на Loctite продължават да се развиват, като стават все по-устойчиви на механични въздействия, вода и температурни промени. Продуктите на Loctite се използват също и в самолетостроенето, екстремните спортове, както и в производството на смартфони и таблети. През 1997-а година германският производител Henkel купува корпорацията Loctite.

Предизвикателството

В началото на 2017 година, Хенкел България директно се обръща към екипа на ОРМ.БГ ЕООД за създаване и поддръжка на Facebook страница на бранд Loctite. До момента марката не е имала и развивала официална Facebook страница в България.

Решението

ОРМ.БГ ЕООД разпредели и фиксира бюджета за Интернет присъствие на марката за 2017 година. Разработи се план за активности и разпределение по различни дейности, за всеки един месец на 2017 година.

За развиването на Facebook страницата на Loctite (www.facebook.com/LoctiteBulgaria/) заложихме на изцяло локално съдържание, създадено от екипа ни, а не на глобалните календари на Хенкел. Глобално създаденото съдържание не взаимодейства на нужното ниво с българските потребители на социалната мрежа.

Екипът ни сам засне продуктови фотографии, които да се ползват за създаване на изображенията и ретуширането на снимките, като копирайтинг екипът се грижи за изцяло текстовото оформление на съдържанието.

Постижения

За Loctite България:

  • ние сме официалната дигитална агенция за 2017 година;
  • генерираме на 100% авторско съдържание за поддържане на официалната Facebook страницата на марката;
  • организиране и управление на игри за потребители и фенове на страницата;
  • поддържане на мин. 10% engagement rate и 12 часа време за отговор на потребителски съобщения, 1st level support.

Снимки към проекта

Информация за проекта

facebook страница

фена

часа време за отговор