На 29 и 30 Март 2017 се проведе за поредна година най-голямата конференция в сферата на туризма в България. Калин Василев, който е основател на ОРМ.БГ, бе за 3-ти път лектор на конференцията. Темата, която застъпи е “Основни стъпки при изграждане на дигитална маркетинг стратегия и въвеждане на бизнес в онлайн среда”.
Темата бе насочена към представители на всички целеви групи – туроператори, туристически агенция и хотели. Калин спомена, както може да видите и в презентацията му, кои са основните моменти, които трябва да залегнат в изграждането на една онлайн маркетинг стратегия. Не бе подмината и темата как най-правилно да изградим и разпределем бюджета си, как да определим и фиксираме таргет групите, през какви етапи минава една стратегия и как да изберем най-точните KPIs, които да следим за нашия бизнес.
Може да се запознаете с нашите възможности и как можем да помогнем на бизнес Ви да се позиционира правилно, и най-ефективно в онлайн среда – вижте нашите услуги за бранд стратегия