Предизвикателствата в ОРМ.БГ

Здравейте от мен – Свилен, SEO в екипа на ОРМ.Б.

Както знаете, една от основните услуги на нашата фирма е поддържането на положителен онлайн имидж за лица и фирми. Понякога случаите изглеждат непоправими, но с много работа и упоритост сме успявали да изчистим имената на всички наши клиенти и можем да се похвалим само с успешни проекти дори в по-несигурните времена, които настанаха след Панда и Пингвин ъпдейтите на Google.

В един от случаите ни бяхме изправени пред предизвикателството да помогнем на голяма компания с негативния имидж, който й беше създаден след многобройни черни ПР акции срещу нея, провеждани и офлайн, и онлайн.

За целта дадохме съвети на компанията как да подобри сегашното си присъствие в социалните медии и да повиши взаимодействието си с потенциалните си клиенти там, като затова създадохме и фейсбук приложение-игра. Започнахме да извършваме ежедневен мониторинг на резултатите за нейното име, да уведомяваме ПР отдела на фирмата за петнящи ги публикации, както и да коментираме в тяхна полза с точни аргументи по съответните случаи. Паралелно с това вървеше и работата ни в търсачките по извеждането на повече положителни резултати за името на компанията и нейните продукти.

В резултат на усилията ни, за по-малко от 3 месеца отчетохме сериозно подобрение в онлайн имиджа на фирмата, която се превърна в един от доволните ни клиенти. Това е само едно от предизвикателствата, с които ежедневно се сблъскваме в работата си по управление на онлайн репутация, но където успяхме да постигнем изключително висока ефективност за минимално време с координирани действия в няколко насоки, при условия че първоначално нещата изглеждаха изключително трудни за поправяне.

3 Comments

  1. Stoyan Kostadinov Says Отговор

    Браво ! Супер ще ако може да дадеш и някакви доказателства за постигнатите резултати.

  2. Свилен Иванов Says Отговор

    Здравей, Стояне! Поради договорите за неразкриване на информация, които имаме с нашите клиенти, няма как да предоставим доказателства. ПР дейностите, в които се включва и онлайн репутацията, са чувствителна тематика за всяка компания и обикновено не стават публични.

  3. Стоян Костадинов Says Отговор

    Благодаря за отговора, Свилене ! Да, разбирам ,че когато някоя фирма иска да си плати и така малко изкуствено да подобри репутацията си в интернет, иска това нещо да остане скрито от своите конкуренти и най-вече от своите клиенти. Знам ,че вложените усилия от ваша страна ще доведат до желания резултат, но все пак ще ми е интересно да видя някакви, дори и косвени доказателства за ефекта от такъв тип кампании 🙂

Остави мнение